måndag 29 juni 2015

TRAVELING


Hejssan! Ville bara snabbt skriva hit att jag skall åka iväg imorgon! Några veckor sedan då sommarlovet redan hade börjat men vädret var skit så bokade vi en resa för att slippa till värmen! Så imorgon så åker jag med Cassandra och mamma till Nice i Fankriket! Det skall bli så otroligt skönt att slippa till värmen och till en stor stad med bra shopping där jag aldrig förr varit! Jag bara älskar att resa!
Vi kommer också fara till Monaco och Italien som ligger helt bredvid, och det är så spännande!
Jag ville bara komma och meddela det här med en obligatorisk packnings bild. Och eftersom vi inte tar med datorn och jag troligtvis inte har wifi så ofta så kommer jag inte blogga på denhär veckan. Men kommer fota en massa och bilder kommer efteråt!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar