fredag 26 juni 2015

MIDSOMMAR


Vi firade midsommaren förra veckoslutet, och jag hade det nog så otroligt roligt! Vi firade den tillsammans med dom fyra andra familjer vi ofta är tillsammans med FAB5 och hade det extra roligt i år.  Vi hade familjeorientering som var nytt i våra midsommar traditioner, men det var riktigt roligt och bra träning att springa runt i skogen och svara på olika frågor.








Och den årliga fotbolls matchen barnen mot föräldrarna spelade vi på vår gård. Och i år igen var det vi barn som van!!! Det ända dåliga var myggorna som attackerade oss hela tiden, och då menar jag verkligen hela tiden. Lite irriterad blir man nog verkligen och man kan ju liksom inte stå på samma ställe hela tiden...



Eftersom vädret var det bästa och sol både på fredagen och lördagen så spenderade vi mycke tid bara i bikini och i vattnet hela tiden! Vi åkte soffan flera gånger och några testade också på att åka vattenskidor. Jag våga själv inte det hehe men jag har som mål att testa ännu i sommar. Det är så länge sen jag provat sist och det sku vara roligt att se om jag ännu kan..


 Denhär midsommaren var en av de bästa på länge. Vädret var nog det som gjorde det så otroligt bra eftersom det var regn lovat till båda dagarna, men det regna inte alls! Sol kan verkligen få en på bättre humör. Liksom en midsommar med regn sitter man ju bara inne å gör nästan ingenting, som om solen bara lyser så gör man så otroligt mycke mer!

Nu efter midsommaren har vädret varit dåligt och jag hoppas att det ännu kommer bli bättre! Halva sommaren har ju redan farit och utan sol så blir det ju inte gjort så jätte mycket! Så jag bara önskar att hela Juli skulle vara solig så jag sku få njuta, och jag tror int att jag är den enda som önskar sig detta!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar