torsdag 18 juni 2015

18 JUNI


Jag gjorde det mysigt åt mig själv här uppe i morse! Med en massa kuddar och filtar kommer jag nu sitta här i några timmar och bara njuta av ledigheten..
Eftersom vädret inte idag lockar mig ut så sitter jag inne nu i allafall att börja med. Kanske går en sväng till stan eller nått sen senare, men nu tänker jag bara mysa här hemma. Med bra musik blir allt så mycket bättre och just nu har jag det ganska så bra!
Imorgon är det midsommar och min största önskan just nu är att det inte regnar imorgon!!! Helst vill jag ju ha sol, men det är lite för mycket  önskat tror jag så bara det är lite varmt och torrt så är jag nöjd. Men sällskapet är ju ändå det som gör det bra, så som mommo sa sol i hjärtat, sol i sinnet, sol därute, sol därinne!
Så jag tror ändå det blir en bra midsommar för det brukar vi ha varje år tack vare de personer jag spenderar den med. Hoppas du också får en bra midsommar, du som läser dethär.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar