lördag 5 september 2015

MYSIG LÖRDAG


Nu är det helg igen, och det känns som att dagarna går OTROLIGT fort. Det känns inte som att jag sku ha gått en vecka i skolan sen förra veckoslutet. Men jag klagar inte, för det är alltid skönt med helg, men helgarna går ju iofs också snabbt förbi.
Denhär lördagen har vi i allafall njutit här hemma, eftersom några av oss är riktigt förkylda. Vi har ätit god morgonmål och mat och sovit lite längre. Jag vill absolut inte bli sjuk, för jag vt hur jobbigt det är ifall man är borta bara några dagar från gymnasiet. Man missar så mycket! Och annars heller är det ju inte så roligt att vara sjuk. Så jag kämpar med att hålla mig frisk nu när det är som svårast.
 KRAM

1 kommentar:

  1. Här oxå lite förkylning blev det till. men Finnrexin med honung, lite extra allergimedicin, mycke dricka och blåbär i mängd, så känns lite bättre. Bli inte sjuk, jag håller tummarna!

    SvaraRadera