tisdag 14 juli 2015

SLÄKTTRÄFF


Denhär helgen har jag gjort en del, och spenderat hela veckoslutet i Terjärv. Vi hade släktträff på söndagen med hela släkten och det var ju ganska roligt! Vi var runt 130 personer äldst var 91 och ynst under 1 år. Jag och Cassandra sjöng två sånger och det var väl ganska uppskattat tror jag!

Nu ikväll, tisdag altså, så kommer Lea från Tyskland hit med 5 andra personer också från Tyskland!!! Lea bodde ju hos oss då vår klass var med i Comenius projekt! Jag var ju också sedan i Tyskland nu på hösten, och nu när projektet är slut så har vi själv ordnat så att dom kommer hit! Lea kommer då bo hos oss i en vecka och vi skall tillsammans med tyskarna och vår klass göra olika saker! Jag är lite nervös, men det kommer nog bli jätte roligt! Kan hända att jag inte bloggar så mycket under denna veck då, men vi får se!

Kram!

1 kommentar: