lördag 13 juni 2015

13 JUNI



Nu efter en lång paus med tänkande om jag skall eller inte skall sluta blogga, så har jag kommit fram till att jag ännu vill dela med mig av mitt liv tiller alla där ute. Vissa kanske tycker att bloggande och vloggande är ganska riskabelt då man skriver ut om sitt liv till vem som helst och det är det ju nog, men man får ju tänka efter vad man skriver ut. Jag tänker i allafall fortsätta dela med mig till er, och jag hoppas ni tycker om vad ni läser och ser, för mitt foto intresse har verkligen inte heller tagit slut.
Jag har kommit fram till att jag kommer satsa mer på mode och inredning, eftersom det är sådant jag är intreserad av, ochdet då kommer vara lättare att skriva om. Kommer ju också skriva om min vardag men inte några tråkiga vardagsinlägg. Hoppas ni tycker om det så får vi se vart det leder!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar